Кошик
262 відгуків
РЕСТАВРАЦІЯ САЖОВИХ ФІЛЬТРІВ, ВИДАЛЕННЯ КАТАЛІЗАТОРІВ, СТО096 445 25 07 VIBER

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки за її графіком роботи сьогодні вихідний. Ваша заявка буде оброблена в найближчий робочий день.

TURBOCHARGER & DPF REPAIR
+380 (67) 908-08-38
+380 (95) 908-08-38
+380 (73) 908-08-38

Можливі ризики самостійного ремонту турбіни

Можливі ризики самостійного ремонту турбіни

Автомобільний турбокомпресор користується зростаючим попитом. Причому якщо раніше його встановлювали окремо (найчастіше), то сьогодні він входить в базову комплектацію більшості нових моделей. Це не дивно, адже даний пристрій дозволяє в рази збільшити потужність двигуна, знизити витрату палива і додатково очистити вихлопні гази (що особливо важливо після вступу в силу нових європейських екологічних стандартів).

 

 

Хоча виробника стверджують, що ремонт турбін не буде потрібно протягом десяти років, це неправда. Даний термін вказаний для ідеального світу, а в реальності все залежить від стилю водіння, показників двигуна, якості обслуговування і масла. Так що ризики виникнення несправностей існують з самого початку.

Про те, чому не варто намагатися все полагодити самостійно, навіть якщо ви багато можете зробити своїми руками, ми і поговоримо в даній статті.

 

Чому ламаються турбокомпресори

 

Причин несправності турбокомпресора може бути кілька. До основних належать такі проблеми, як:

  1. утворення нагару;

  2. недолік або протікання масла;

  3. сторонні елементи всередині корпусу.

Боротися з ними можна і потрібно, однак зробити це самостійно вийде не завжди. Більш ефективною буде профілактика, ніж ремонт турбіни своїми руками. Наприклад, щоб запобігти поломці з-за нагару, необхідно своєчасно видаляти його, а також стежити за правильним співвідношенням кількості палива і повітря. Заміна прокладок і масляних фільтрів допоможе попередити протікання.

А ось з чужорідними тілами всередині турбокомпресора все трохи складніше. Звичайно, сильно зношені деталі можуть розколотися або бруд потрапить всередину разом з неякісним маслом. Таке буває, але частіше всього останній пункт пов'язаний з спробою ремонту турбіни своїми руками, без необхідного досвіду, і, що найважливіше, без обладнання.

 

 

Самостійний і професійний ремонт турбіни

 

Навіть якщо ви непогано знаєте пристрій турбокомпресора, затівати самостійний ремонт не варто. По-перше, ви банально не можете помилитися з джерелом проблеми. Майстер, що регулярно працює з автомобільними турбінами в різному стані, здатний провести грамотну діагностику в найкоротші терміни. Крім того, якщо звернутися до надійну майстерню, ви отримуєте не тільки виконаний ремонт, але і гарантії якості. А помилка у власному гаражі виллється в кругленьку суму. Також є ще кілька ризиків, характерних для лагодження своїми руками.

 

Ризики ремонту автомобільної турбіни своїми руками

 

Існує три найбільш поширені проблеми, з якими можна зіткнутися в процесі серйозного ремонту турбіни своїми руками. До них відносяться:

  • неможливість відбалансувати роторний вал після збірки (це в принципі можна зробити самостійно, потрібно професійне і дуже дороге обладнання);

  • збій заводських налаштувань (після розбирання автомобільного турбокомпресора, потрібно правильно налаштувати геометрію і так далі, а для цього, знову-таки, буде потрібно спеціальний стенд);

  • занесення бруду у вузол (цей ризик найбільш значний, так як в побутових умовах уникнути його майже неможливо, а результатом стане повний вихід пристрою з ладу).

Тепер, коли ви знаєте про всі ризики самостійного ремонту турбін, ви зможете їх уникнути.

 

 

Просто забезпечте пристрою належні умови експлуатації і професійне обслуговування.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner