Кошик
263 відгуків
РЕСТАВРАЦІЯ САЖОВИХ ФІЛЬТРІВ, ВИДАЛЕННЯ КАТАЛІЗАТОРІВ, СТО096 445 25 07 VIBER
TURBOCHARGER & DPF REPAIR
+380 (67) 908-08-38
+380 (95) 908-08-38
+380 (73) 908-08-38

Етапи ремонту турбокомпресора

Етапи ремонту турбокомпресора

Перед тим як зробити ремонт турбокомпресора спочатку проводиться його діагностика. Коли діагностика покаже що, турбокомпресор зламаний - тільки тоді він віддається в ремонт. Адже проблема може бути і не в ньому.

Ремонт починається з розбирання турбокомпресора. Правильна розбирання турбокомпресора - це 20% зробленої роботи, так як при не правильній розбиранні можна пошкодити деталі і звести ремонт до нуля.

 

Перший етап. Розбирання турбокомпресора на вузли (складові): з'їм гарячої і холодної «равликів»

розбирання турбокомпресорарозбирання турбокомпресорарозбирання турбокомпресора

 

Другий етап. Після відбувається розбирання картриджа і всі комплектуючі відправляються в мийку, а після проходять очистку в піскоструминній камері. Піскоструминна обробка служить для очищення деталей турбокомпресора від різних забруднень, іржі і т. д

розбирання картриджа турбінирозібраний турбокомпресорпіскоструминна обробка

 

Третій етап. Далі настає час огляду і дефектації, вимірюється знос запчастин і зношені деталі відправляються на смітник. При професійному ремонту турбокомпресора, балансування і заміна так званого ремкомплекту ( втулки, опорний підшипник, компресійні кільця і т. д. ) обов'язкове. Наприклад, так само як при розбиранні двигуна - заміна вкладишів обов'язкове!

дефектування турбокомпресорадефектування турбокомпресораремкомплект турбіни

 

Четвертий етап. Підібравши потрібні деталі, переходимо до балансуванню.

Балансування - це найважливіша частина ремонту турбокомпресора. Більшість людей не розуміють, наскільки це важливо і як це може вплинути на термін служби турбокомпресора. Погано отбалансированный турбокомпресор на високих обертах двигуна може вийти з ладу протягом 5 секунд. Щоб уникнути поломки турбокомпресора потрібно зробити балансування кожної окремої деталі.

Балансування проводиться в три етапи: спочатку балансується вал з турбінним колесом, потім балансується компресорне колесо, а потім перевіряється дисбаланс зібраного валу з компресорним колесом і дистанційними шайбами. Якщо є хоча б невеликий дисбаланс, він забирається.

балансування вала турбінибалансування турбокомпресорабалансування турбіни

Після балансування всі запчастини: підшипник ковзання, опорний підшипник, дистанційні шайби, а також вал з компресійними кільцями збираються в корпус, на вал надівається компресорне колесо, і закручується гайка. Момент затягування компресорного колеса дуже важливий для подальшої балансування турбокомпресора. В залежності від типу турбокомпресора для балансування картриджа може використовуватися або верстат TMI або верстат типу VSR.

добалансировка картріджа турбінидобалансировка картріджа турбінидобалансировка картріджа турбіни

 

П'ятий етап. Після остаточного балансування картриджа турбокомпресор практично відремонтований, залишається змонтувати картридж «равлики», встановити перепускний клапан і зробити необхідну регулювання.

збірка турбокомпресоразбірка турбокомпресоранастроювання клапана турбіни

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner