Монтаж турбокомпресора
Увага! Недотримання правил установки турбокомпресора веде до його поломки.
• Роботи почніть з установки причин відмови оригінального турбокомпресора.
• Обов'язкова заміна масла і фільтрів у двигуні після установки турбокомпресора!
• Забороняється застосовувати будь-які герметики при монтажі масляних магістралей, як подання, так і зливу масла. Шматки і обривки герметика виводять турбіну з ладу.
• Всі прокладки, зняті при демонтажі турбіни, змінюються на нові!
• Всі болти (гайки) кріплення турбокомпресора повинні бути затягнуті моментами, зазначеними у технічній документації на двигун;
• Перевірити систему вентиляції картерних газів (сапун). При сильному забрудненні його необхідно промити або замінити.
• Виключіть попадання піску і пилу в маслоподающую і маслосливную магістраль. Пісок з турбіни не вимивається. Він подрібнюється, залишаючись в підшипниках ковзання.
• Почистіть коробку фільтра і забірний патрубок.
• Перевірте герметичність коробки і кріплення кришки повітряного фільтра.
• Промийте повітряні патрубки від фільтра до турбіни, від турбіни до всмоктуючих колектора двигуна і колектор двигуна від пилу і налиплого піску, промийте і інтеркулер при його наявності.
• Промийте маслоподающую магістраль перед з'єднанням з турбіною.
• Запустіть двигун на 10-20 секунд. (поки не згасне лампа тиску масла в двигуні)
• Перевірити відсутність витоків масла з магістралей, охолоджуючої рідини.
• Тиск масла в двигуні, тип масла, масляний фільтр, повинні відповідати вимогам виробника автомобілів, в турбіну масло може подаватися під тиском 4-4,5 атм
• Тиск масла, прогрітого до робочої температури (90°С) у місці подачі на турбокомпресор повинно відповідати нормам встановленим заводом-виробником авто. В іншому випадку турбокомпресор швидко вийде з ладу або буде викидати масло.
• При загальному пробігу автомобіля більше 200000км, одночасно з ремонтом турбіни каталізатор необхідно замінити на новий або видалити.
Після ремонту ДВЗ необхідно промити його масляну систему. Перший запуск двигуна проводиться із знятою турбіною, інакше весь абразив, що залишився в масляних каналах після шліфування (ГБЦ або ін. деталей двигуна) дряпає вал турбіни що в 99% призводить до виходу турбіни з ладу. Не встановлюючи турбокомпресор залити масло, дати попрацювати двигуну на хх мінімум 30 хвилин, після чого поміняти масло і масляний фільтр на нові, встановити турбокомпресор у відповідності з рекомендаціями, наведеними вище. Перша заміна масляного фільтра через 100 км, друга через 200 км, третя після 500 км. Перша заміна масла після 1000 км, наступні згідно з регламентом ТО.
Якщо ваш автомобіль TOYOTA обов'язково знімається картер і ретельно промивається, обов'язково змінюються шайби під форсунками.
Якщо ваш автомобіль RENAULT обов'язково вимірюється тиск масла. При низькому тиску знімається і розбирається масляний насос, при наявності пошкоджень (сколи, подряпини і т. д.) на внутрішніх стінках або шестеренках, насос змінюється на новий, обов'язкове промивання картера, заміна ущільнювальної гумки штуцера подачі масла на турбіну.
Якщо ваш автомобіль FORD/PEUGEOT/CITROEN c двигуном 1,6 перед установкою турбіни обов'язково знімається картер і ретельно промивається, промивається або видаляється фільтр чистої очищення масла в маслоподающей магістралі. Перед установкою турбіни двигун необхідно промити чистим моторним маслом мінімум 1 раз, з подальшою заміною масляного фільтра.
Попередження:
Категорично забороняється обертати і смикати вал турбокомпресора без масла!!! Забороняється на працюючому двигуні перекривати вхід повітря в компресор, це призведе до поломки турбокомпресора!
Компанія "Turbo Expert" спеціалізується на ремонті, продаж і обслуговування турбокомпресорів для будь-яких двигунів автомобільної і сільськогосподарської техніки, а також постачання комплектуючих і витратних матеріалів для турбокомпресорів. Ми ремонтуємо всі види вітчизняних та імпортних турбін та виконуємо повний комплекс робіт: від консультації і діагностики турбіни до найскладніших ремонтів і тюнінгу.