Кошик
270 відгуків
ДЛЯ ПІДБОРУ ТУРБІН ТА ЗАПЧАСТИН НАПИШІТЬ ВІН КОД АВТО096 445 25 07 VIBER

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки за її графіком роботи сьогодні вихідний. Ваша заявка буде оброблена в найближчий робочий день.

TURBOCHARGER & DPF REPAIR
+380 (67) 908-08-38
+380 (95) 908-08-38
+380 (73) 908-08-38

Клапан турбіни: види та механізм роботи

Клапан турбіни: види та механізм роботи

Клапан турбіни — перепускний механізм, який покликаний контролювати тиск в системі турбіни. Деталь являє собою заслінку в турбіні, яка знаходитися під управлінням важеля. Клапан турбіни приводиться в дію при підвищенні тиску в компресорі. Це відбувається при збільшенні кількості обертів ротора.

Параметри електромагнітного, байпасного, клапана турбіни вважається найпростішим способом тюнінгу авто.

 

Внутрішні і зовнішні перепускні клапани турбіни

 

Класифікація клапанів турбіни відбувається за кількома ознаками:

  • місця монтажу — внутрішні і зовнішні перепускні;

  • способом управління — механічні, електромагнітні;

  • силі тиску — низьке і високе.

За способом монтажу виділяють зовнішні перепускні і внутрішні. Внутрішній клапан турбіни знаходиться в конструкції пристрою. При підвищенні тиску відкривається заслінка, і випускає надлишок повітря. Зовнішній перепускний клапан турбіни — універсальний варіант для модернізації авто, при встановленні не зачіпає конструкцію деталі. Для моделей масового виробництва використовують зовнішні найбільш часто через простого монтажу.

Електромагнітний тип управління клапанами дозволяє контролювати тиск в турбіні більш ефективно, ніж механічний.

 

Особливості байпасні електромагнітних зовнішніх перепускних клапанів

 

Байпасні електромагнітні зовнішні перепускні клапани турбіни управління застосовують для стабілізації рівня тиску в різних мережах. Також такі комплектуючі виступають в якості запобіжника.

Байпасний зовнішній перепускний клапан являє собою круглу пластину діаметром до 30 мм. Розмір вибирають таким чином, щоб він перекривав патрубок. Серед байпасні електронних зовнішніх пропускних клапанів відзначають лише один недолік — діафрагма з гуми, яка може руйнуватися в період експлуатації.

 

Налаштування внутрішнього клапана турбіни

 

Елементарний спосіб управління внутрішніми і зовнішніми перепускними клапанами турбіни — і ослаблення затягування гайок на пристрої. При затягуванні пружини тиск всередині збільшується, при ослабленні — зменшується. Для налаштування внутрішнього клапана краще звернутися до фахівців, так як необхідно враховувати ряд факторів:

  • модель авто;

  • інтенсивність використання;

  • паливно-мастильні матеріали, які використовують у транспорті.

При помилку в налаштуванні внутрішнього клапана турбіни можливі непередбачені поломки.

 

Рекомендації до використання перепускних клапанів

 

Автовласники, як ніхто інший, зацікавлені тривалої та успішної експлуатації транспортного засобу. Двигуни внутрішнього згорання можуть мати додатковий запобіжний перепускний клапан турбіни. Байпасная заслінка виконує природну функцію, якщо встановлена в камері згоряння турбірованного мотора. Додаткову турбіну з електромагнітними клапанами використовують для підвищення продуктивності мотора. Це дає можливість в момент різкого зниження кількості обертів забезпечити збереження деталей.

При бажанні тюнінгувати автомобіль за допомогою встановлення внутрішніх або зовнішніх перепускних, електромагнітних та байпасних клапанів турбін необхідно звернутися до фахівців компанії. Надаємо гарантію на проведені роботи терміном на 365 днів незалежно від пробігу. Вартість сервісів можна дізнатися при первинній консультації, і вона не зміниться по завершенню робіт.

 

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner