Як замінити картридж турбіни
Незважаючи на підвищену надійність і великий запас міцності автомобільного турбокомпресора, цей пристрій теж потребує періодичного ремонту. Якщо ви помітили основні ознаки поломки турбіни, слід почати діяти негайно, адже будь-яка затримка може призвести до ще більш серйозних проблем. Про те, на що варто звернути увагу при експлуатації транспорту з турбонаддувом, а також як замінити зносився картридж, ви дізнаєтеся в цій статті.
Пристрій турбокомпресора
Сьогодні не існує ефективного способу підвищити потужність автомобільного двигуна, ніж установка турбокомпресора. Пристрій сам по собі досить просте, але дозволяє обійтися без таких змін, як зростання частоти обертання коленвала або збільшення об'єму циліндрів (що і так не завжди можливо).
По суті, турбіна складається всього з декількох елементів, а саме:
-
картриджа (крильчатки, ротор турбіни, система підшипників, зовнішній корпус);
-
холодної равлики;
-
гарячої равлики.
Крім зростання потужності використання пристрою для турбонаддува дозволяє вчасно помітити несправність у двигуні або інших елементах авто. Це пов'язано з тим, що турбіна підключена практично до всіх систем. Тому неправильна робота будь-якої з них впливає на турбокомпресорі в першу чергу.
Ознаки поломки турбокомпресора
Щоб зрозуміти, що пора протестувати турбіну, не обов'язково відвідувати СТО або шукати хорошого майстра. Існує кілька ознак, які зможе помітити навіть початківець водій. До них відносяться:
-
виникнення стороннього звуку при роботі;
-
наявність диму у відсіку з двигуном;
-
потемнілі внаслідок затоки бензином свічки;
-
зміна кольору вихлопних газів (чорний, сизий);
-
зростання витрати масла.
Однак найголовнішим сигналом повинно послужити падіння потужності автомобільного двигуна. Якщо транспортний засіб раптом «ослаб», не варто чекати появи диму або інших тривожних симптомів. Краще відразу перевірити стан пристрою. І якщо справа дійсно в турбокомпресорі, належить визначитися з подальшими діями. Наприклад, ви можете спробувати зробити заміну картриджа самостійно або довіритися професіоналам Turbo Expert. До речі, співпраця з нашою компанією буде вигідно не тільки в плані виконання ремонтних робіт, але і для придбання нового картриджа. Адже ми працюємо безпосередньо з виробниками, завдяки чому пропонуємо найнижчі ціни в Києві (дешевше в два рази).
Заміна картриджа в автомобільній турбіні
Перед початком роботи з турбокомпресором, рекомендуємо підготувати всі інструменти і максимально очистити приміщення. В ідеалі, навколо не повинно бути піску, пилу або бруду. Заміна картриджа в турбіні проводиться в кілька етапів:
-
зняття пристрою з двигуна і відключення турбокомпресора від інших автомобільних систем. Фахівці Turbo Expert рекомендують звернути увагу на розташування маслопроводу, маслоотвода і труб водяного охолодження. Краще зняти відео або фото, щоб точно пам'ятати всі вигини трубок і порядок підключення;
-
зняття корпусів компресора і турбіни. Зверніть увагу, що ця процедура повинна проходити максимально акуратно. Буде краще використовувати пружинні кліщі і шматок м'якої тканини для захисту поверхні всмоктування пристрою;
-
видалення стопорного кільця і корпусу. Використовуйте пружинні лещата і киянку (легке постукування по корпусу допоможе);
-
очищення гарячої і холодної равлики, а також геометрії від сажі і нагару;
-
заміна картриджа і збірка в зворотному порядку.
Користуючись нагодою, можна замінити прокладки, що ніколи не буде зайвим. При цьому перед заміною важливо оглянути поверхню корпусів зсередини. Заміна картриджа в автомобільному турбокомпресорі не матиме сенсу, якщо на внутрішніх стінках виявляться подряпини, задирки, частинки металу.
Також в процесі складання автомобільної турбіни важливо приєднати всі трубки у початковому порядку. Один зайвий вигин може призвести перекриття подачі масла і новим поломок.
Основні причини поломки картриджа
До основних причин поломки автомобільного турбокомпресора відносяться наступні:
-
використання неякісного масла або його забруднення;
-
попадання в турбіну сторонніх предметів і абразивний знос;
-
вийшов з ладу аксіальний підшипник;
-
пригорання олії.